.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ترکیب لبنان مقابل ایران مشخص شد
۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی لبنان مقابل شاگردان اسکوچیچ مشخص شدند.(ادامه)
یکه‌تازی شاگردان مجیدی در گروه مرگ آسیا
تیم فوتبال استقلال در دومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشرطه عراق به برتری دست یافت تا مقتدرانه در صدر جدول گروه C قرار بگیرد. (ادامه)
ساعت بازی ایران - عراق تغییر کرد +علت
ایران در حالی روز پنجشنبه در مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف عراق می‌رود که سرپرست تیم ملی فوتبال عراق دلیل تغییر ساعت بازی با ایران را اعلام کرد. (ادامه)

در این گزارش به فعالیت‌ها و آنچه رئیس جمهوری آمریکا، صدر اعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهوری روسیه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری سوریه در سن 20 سالگی بدان مشغول بودند پرداخته شده است. روزگاری که مرکل گارسون رستوران بود و بشار اسد انگیزه‌ای برای بازگشت به سوریه نداشت +تصاویر(خبر)
در این گزارش به فعالیت‌ها و آنچه رئیس جمهوری آمریکا، صدر اعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهوری روسیه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری سوریه در سن 20 سالگی بدان مشغول بودند پرداخته شده است.(ادامه)
مادر بشار اسد در گذشت +عکس
خبرگزاری رسمی سوریه درگذشت همسر حافظ اسد و مادر بشار اسد را تایید کرد. (ادامه)
به ميدان رفتن حضرت على ‏اكبر(ع)(مقتل)(يادداشت)
(ادامه)
آغوش باز پوتین برای بشار اسد به چه معناست؟
در زمستان سال دو هزار و دوازده، زمانی که جنگ داخلی سوریه سبب کشته شدن ده ها هزار نفر شده بود، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به بشار اسد رئیس جمهور سوریه بی اعتنا بود و درباره آینده او ابراز نگرانی نمی کرد. او اعلام کرده بود اسد بیشتر از آن که با مقامات مسکو در تعامل باشد به پایتخت های اروپایی سفر کرده و با مقامات این قاره ملاقات داشته است.(ادامه)
بهترین داروی ضد پیری چیست؟
(ادامه)
نامزد حزب عدالت و توسعه در انتخابات محلی ناحیه "میرامِ" قونیه به عنوان اولین شهردار زن محجبه در تاریخ جمهوری ترکیه انتخاب شد. انتخاب اولین شهردار زن محجبه در تاریخ ترکیه+عکس
نامزد حزب عدالت و توسعه در انتخابات محلی ناحیه "میرامِ" قونیه به عنوان اولین شهردار زن محجبه در تاریخ جمهوری ترکیه انتخاب شد.(ادامه)

شمال نیوز: آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان در سن ۲۰ سالگی به عنوان گارسون در یک رستوران فعالیت می‌کرد. ۷ رهبر و رئیس‌جمهور جهان در ۲۰ سالگی چه می‌کردند؟(خبر)
شمال نیوز: آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان در سن ۲۰ سالگی به عنوان گارسون در یک رستوران فعالیت می‌کرد.(ادامه)
ماموریت مادر بشار اسد در دبی!
(ادامه)
عکس کمتر دیده شده از خانواده اسد
(ادامه)
عکس/ بشار اسد در حال طبابت
(ادامه)
بازی فرزند دبیرکل سابق حزب‌الله در نقش پدر
(ادامه)
خواب به تقویت حافظه کمک می‌کند
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.